Program "Aktywny Samorząd"
MODUŁ I
Informujemy, że od 1 czerwca 2018 r. rozpoczął się nabór wniosków w ramach pilotażowego programu PFRON pn. „Aktywny samorząd”.
Wnioski należy składać w PCPR w Leżajsku od dnia 01 czerwca 2018 r. do dnia 30 sierpnia 2018 r., bezpośrednio lub przesyłając na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Leżajsku, ul. M.C.Skłodowskiej 8, 37-300 Leżajsk
Szczegółowe informacje dotyczące programu można znaleźć tutaj
Jednocześnie informujemy, że w związku ze składanymi przez Państwo wnioskami w ramach programu „Aktywny samorząd”, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Leżajsku, ul. M. C. Skłodowskiej 8 (administrator danych) oraz Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa (administrator danych), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Informacja o przetwarzaniu danych:
Administrator danych osobowych:
Administratorem Państwa danych osobowych będzie:
1. Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Leżajsku z siedzibą w Leżajsku,
ul. M.Curie-Skłodowskiej 8.
Dane kontaktowe administratora:
- listownie, osobiście: ul. M. Curie-Skłodowskiej, 37-300 Leżajsk
- email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- telefonicznie: 17 242 82 58 w. 13
Inspektor Ochrony Danych:
Małgorzata Stachura
adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie
al. Jana Pawła II 13
Dane kontaktowe administratora:
- listownie, osobiście: al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa
- telefonicznie: 22 50 55 500
Inspektor Ochrony Danych:
Sebastian Szymonik – Pełnomocnik Prezesa Zarządu PFRON
Dane kontaktowe Inspektora:
- listownie: al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa
- telefonicznie: 22 50 55 500
- adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Cele i postawy przetwarzania
Państwa dane osobowe będą przetwarzane do celów związanych z realizacją pilotażowego programu PFRON pn. „Aktywny samorząd”, a także wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów, zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
Podstawa do podjęcia decyzji, a także wykaz danych wymaganych w składanych wnioskach oraz załącznikach do nich zostały określone w rozdz. II dokumentu pn. „Zasady dotyczące wyboru, dofinansowania i rozliczania wniosków o dofinansowanie w ramach modułu I i II pilotażowego programu „Aktywny samorząd” stanowiącego Załącznik nr 1 do uchwały nr 14/2014 Zarządu PFRON z dnia 21 lutego 2014 r. wraz z jej późniejszymi zmianami.
Dane przetwarzane będą na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (j. t. Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.). Dane mogą być również przetwarzane na podstawie innych ustaw i rozporządzeń krajowych, z których wynikają zadania w zakresie aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych oraz ustawy i rozporządzenia, z których wynikają zadania z dziedziny ubezpieczeń społecznych lub zabezpieczenia społecznego.
Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami Państwa danych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych:
Państwa dane zawarte w składanych wnioskach będą przechowywane przez okres 10 lat.
Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) lub uzupełnienia swoich danych, a także danych osób, nad którymi sprawowana jest prawna opieka;
c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje
w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
e) prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który zastąpił Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO).
Do pobrania:
Wniosek Moduł I - Wnioskodawca w swoim imieniu
Wniosek wnioskodawca na rzecz podopiecznego
Specyfikacja Obszar A Zadanie 1
Specyfikacja Obszar A Zadanie 2
Specyfikacja Obszar B-Zadanie 1 i 2
Specyfikacja Obszar C Zadanie 2
Specyfikacja Obszar C Zadanie 3
Specyfikacja Obszar C Zadanie 4
Załącznik nr 2 - zaświadczenie lekarskie - Obszar A 1 i 2
Załącznik nr 2 - zaświadczenie lekarskie - Obszar B1 - narząd wzroku
Załącznik nr 2 - zaświadczenie lekarskie - Obszar B1 - kończyny górne